Wiemy, że budowanie zaangażowania nowego pracownika zaczyna się jeszcze przed jego zatrudnieniem, a zrozumienie biznesu i jego potrzeb jest kluczowym elementem efektywnego wdrożenia. Aby ułatwić wejście w nową organizację i zapoznanie się ze specyfiką firmy, rozbudowaliśmy nasz dotychczasowy program onboardingowy, którym obejmujemy każdego pracownika w trakcie jego pierwszych tygodni pracy. Niestety w momencie wybuchu pandemii stanęliśmy przed wyzwaniem przemodelowania i dostosowania tego procesu do nowej rzeczywistości. Czym różni się nasz onboarding sprzed i w trakcie pandemii? Na to pytanie odpowiemy w trakcie naszej prelekcji. Zapraszamy!
Spotkanie poprowadzą:
Tamara Koloch, HR Specialist w Avon, wcześniej związana z firmami z branży technologicznej. Od kilku lat zajmuje się procesem wdrażania nowych pracowników do organizacji oraz szeroko pojętym rozwojem pracowników poprzez m.in. proponowanie oraz projektowanie rozwiązań i programów szkoleniowych. Absolwentka Ekonomii ze specjalizacją Gospodarowanie Kapitałem Ludzkim na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.
Aleksandra Górecka – Talent Acquisition Manager w Avon. Od kilku lat zajmuje się rekrutacją w obszarach zarówno komercyjnych jak i wspierających biznes. W Avon odpowiada również za proces onboardingu nowych pracowników i obszar employer brandingu. Absolwentka psychologii ze specjalizacją HR na Uniwersytecie Warszawskim.
Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.
Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka
Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.