Grupa Żywiec

Naszą firmę tworzą ludzie, którzy kochają piwo. Każdego dnia pracujemy wspólnie z naszymi klientami i partnerami, aby piwosze mogli cieszyć się smakiem Żywca, Warki, Heinekena, Desperadosa, EB i wielu innych. Upowszechniamy kulturę piwną oferując Polakom bogate portfolio 40 piw w 13 różnych stylach i cydr. Jesteśmy w branży piwnej liderem marek piw premium. Mamy ambicję stać się najlepszą firmą piwowarską w Polsce.

Naszą flagową marką jest Żywiec – pierwsze piwo premium w Polsce i jedno z największych piw eksportowych. Innymi wiodącymi markami Grupy są: Heineken, Desperados, Warka, Tatra, Strong i EB. Jesteśmy dumni z naszej oferty marek regionalnych: Królewskie (centralna Polska), Leżajsk (południowo-wschodnia Polska) i Specjal (północna Polska). Prowadzimy także dystrybucję piw specjalnych jak Paulaner, Murphy’s czy Affligem.

Jesteśmy częścią firmy Heineken, najbardziej międzynarodowej firmy piwowarskiej na świecie. Grupa Żywiec jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Nasze piwa powstają w pięciu browarach położonych w różnych zakątkach Polski, w Żywcu, Warce, Elblągu, Leżajski i Cieszynie. W każdym z nich piwowarzy inspirację do pracy czerpią z charakteru i kultury swojego regionu oraz doświadczeń swoich poprzedników. Browary Grupy Żywiec są w czołówce najoszczędniejszych energetycznie w całej Grupie HEINEKEN.

Wspieramy najpopularniejsze wydarzenia muzyczne takie jak: Męskie Granie, Open`er Festival, Hel Spot. Wspieramy piłkę nożną – Królewskie od 10 lat jest sponsorem Klubu Legia Warszawa, Heineken wspiera UEFA Champions League a Warka jest sponsorem Europa League.

Więcej informacji o nas: www.grupazywiec.pl

Strategia HR

Nasze wyzywanie – HR jako partner w budowaniu efektywnej, zwinnej i nastawionej na osiąganie wyników organizacji

Jako Dział HR mamy aktywny udział w tworzeniu i realizacji strategii Grupy Żywiec oraz budowaniu jej efektywności biznesowej. Oznacza to, że definiując strategię HR jako punkt wyjścia przyjmujemy wyzwania i cele biznesowe całej organizacji. W naszych działaniach koncentrujemy się zatem na tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań zapewniających pozyskiwanie, utrzymanie i rozwój pracowników gotowych do skutecznego podejmowania stojących przed GŻ teraźniejszych i przyszłych wyzwań. W tym celu projektujemy i koordynujemy m.in. procesy rekrutacji i selekcji, zarządzania talentami, wynagrodzeń i systemów motywacyjnych, ścieżek karier, programy rozwojowe, czy też projekty z zakresu employer brandingu i kształtowania kultury organizacyjnej. Wszystkie te działania zawsze bezpośrednio odnoszą się do biznesowych aspektów funkcjonowania GŻ, co powoduje, że jako HR w sposób aktywny przyczyniamy się do budowania siły i pozycji naszej organizacji.

Rynek, na którym działamy jest pełen wyzwań, stąd aby być partnerem biznesowym musimy:

  • być częścią biznesu, rozumiejąc i wspierając działania biznesowe,
  • aktywnie inicjować i wspierać procesy zmian w organizacji mające na celu budowanie efektywnej i wydajnej organizacji,
  • rozwijać zdolności i umiejętności organizacyjne niezbędne do wygrywania w rynku,
  • wdrażać i wspierać model przywództwa i strategię zarządzania talentami, w celu przygotowania ludzi w organizacji do przyszłych wyzwań rynkowych,
  • myśleć strategicznie o naszych zasobach i możliwościach organizacyjnych,
  • podnosić efektywność funkcji usług HR (HR Services) wprowadzając wspierane technologiami rozwiązania pozwalającą na zwiększenie wydajności pracowników działu HR jak i lepszego przygotowania menedżerów do zarządzania i rozwijania swoich zespołów.