Roche Diabetes Care Polska

Od ponad 35 lat Roche zajmuje pozycję lidera w obszarze opieki diabetologicznej na całym świecie. Roche Diabetologia rozpoczęła swoją działalność w Polsce w 1992 roku. Zajmuje się sprzedażą i dystrybucją wyrobów medycznych stosowanych w terapii cukrzycy. Marka Accu-Chek jest numerem 1 na świecie w systemach monitorowania glukozy i numerem 2 w systemach pomp insulinowych. Obecnie z produktów, m.in. glukometrów i testów paskowych do pomiaru glukozy we krwi oraz pomp insulinowych korzysta ponad 100 mln osób z cukrzycą na całym świecie. Inwestujemy w programy edukacyjne, pomagamy zarówno pacjentom jak i lekarzom skuteczniej wykrywać cukrzycę oraz efektywnie monitorować postępy w leczeniu. Naszym nadrzędnym celem jest poprawa jakości życia setek tysięcy osób z cukrzycą w Polsce.

Strategia HR

Roche Diabetes Care Polska dba o tworzenie doskonałego miejsca pracy kreując rozwiązania, których celem jest utrzymanie najwyższych standardów. Polityka personalna Roche Diabetes Care Polska opiera się na wartościach firmy tj. odwadze, spójności i pasji. Każdego dnia zespół HR towarzyszy pracownikom i managerom wspierając ich w osiąganiu celów biznesowych poprzez doradztwo personalne.

Przyciągamy talenty i zatrzymujemy je w organizacji. Tworzymy otwartą kulturę organizacyjną, w której każdy może rozwijać swoje kompetencje poprzez indywidualne programy rozwojowe. Bogaty pakiet benefitów pracowniczych zawiera nie tylko te powszechnie dostępne na rynku i najbardziej popularne. Dostosowujemy programy benefitowe do potrzeb pracowników, aby jak najlepiej realizowały ich oczekiwania oraz motywowały.

Cenimy różnorodność, innowacyjność i otwartość. Zachęcamy pracowników do wychodzenia poza utarte schematy. Współczesny świat VUCA wymusza szukanie nowych sposobów pracy. Testujemy i weryfikujemy te rozwiązania, akceptując potencjalne ryzyko. Wiemy, że wypracowane metody przynoszą oczekiwane rezultaty , które rekompensują włożony trud.

Jako zespół HR stoimy na straży praw pracowników. Słuchamy ich głosu m.in. poprzez przeprowadzanie regularnych badań zaangażowania pracowników. Pytamy, jak oceniają kluczowe obszary funkcjonowania firmy. Dzięki temu udało się już wprowadzić kilka istotnych zmian wpływających na zwiększenie komfortu pracy.

W naszym działaniu stosujemy metodologię agility, czyli zwinnie i elastycznie dopasowujemy się do biznesu, szybko adaptując do zmieniających warunków. Śledzimy trendy i monitorujemy rynek np. w zakresie wynagrodzeń, aby zachować konkurencyjność.

Transparentność to kluczowy element komunikacji. Wierzymy, że tylko jasny i szczery przekaz zapewni przestrzeń do wzajemnego dialogu, wymiany poglądów, opinii i doświadczeń.