Raisead Holding

Raisead to holding i marka parasolowa dla międzynarodowej grupy kapitałowej o polskich korzeniach. Chociaż zaczynaliśmy jako firma internetowa, dziś Raisead Holding łączy biznesy z różnych sektorów i branż. Jesteśmy świadomi, że droga do sukcesu nie jest łatwa i nie znamy odpowiedzi na każde pytanie, jednak jesteśmy pewni, że dziś tworzymy przestrzeń, w której firmy mogą się rozwijać i rozkwitać. Stworzyliśmy wiele biznesów i planujemy założyć wiele kolejnych, bo lubimy obserwować jak powstają. Naszą misją jest budowanie wspaniałych organizacji przy wsparciu niezwykłych ludzi, w każdej chwili gotowych na nowe, większe wyzwania.

Cele biznesowe
Jesteśmy organizacją skoncentrowaną na osiąganiu zamierzonych wyników i te wyniki nagradzamy. Nie jest ważne jak ciężko pracujesz, ile czasu spędzasz próbując, ani jak blisko celu jesteś. To drugorzędne kwestie. W naszym biznesie liczy się sukces albo porażka.
Oczywiście szanujemy i doceniamy wysiłek, ale na końcu liczy się wynik i… z tym musisz się pogodzić.

Nasza misja to budować wielkie firmy przy wsparciu wyjątkowych ludzi, zawsze gotowych na największe wyzwania.
Chcemy zbudować nowoczesne imperium biznesowe. Stać się konglomeratem wartym miliardy dolarów – jednym z największych w naszym kraju.

Nasze podejście do zarządzania
Nasze projekty są wymagające. Wierzymy w silnych przywódców, którzy mogą wziąć na siebie wielką odpowiedzialność.
Lubimy stawiać naszych pracowników przed dużymi wyzwaniami. Nie jest to łatwa droga, ale uważamy, że jest to najlepszy sposób na szybkie rozwinięcie największych talentów.

Musisz wiedzieć, że wciąż jesteśmy dość młodą organizacją, która szybko rozwinęła się w ostatnich latach. Zmagamy się z typowymi problemami wzrostu i mamy świadomość, że nie jest to środowisko, które może lubić każdy. Z drugiej strony: gdzie można znaleźć bardziej ekscytujące wyzwania i przygody? Mamy ich mnóstwo.

Strategia HR

2019 11 06 072347 2Czy mamy #match?
Według nas najważniejsze to mądrze wybrać swojego przyszłego pracodawcę. Uważamy się za wspaniałe miejsce do pracy i rozwoju kariery, ale tylko dla pewnej grupy ludzi.
Jeśli zastanawiasz się czy pasujesz naszej organizacji, zdecydowanie zalecamy przeczytanie naszego kodu identyfikacyjnego. Jest to najlepszy sposób na szybkie zebranie ważnych informacji o naszej filozofii biznesowej.

Jesteśmy wystarczająco doświadczeni, aby być świadomi naszej tożsamości. Mamy przekonania i wartości, które dzielimy w zespołach - to dla nas bardzo ważne. Nie każdy niezwykły człowiek będzie do nas pasował, a my nie jesteśmy idealnym miejsce dla każdego niezwykłego człowieka.

Według nas właściwa postawa to połowa sukcesu. Prawdopodobnie brzmi to jak truizm, ale lubimy współpracę z ludźmi, którzy z wykazują postawę „da się”, ludźmi, którzy oferują rozwiązania, a nie wymówki.

Jak zatrudniamy
Włożyliśmy wiele wysiłku w każdy proces rekrutacyjny, aby móc zapewnić, że mamy odpowiednich ludzi na pokładzie. Każda rekrutacja jest wyjątkowa, ale polegamy głównie na rozmowach kompetencyjnych i różnych testach psychometrycznych.

Nasz proces zatrudniania:
1. Weryfikacja CV
Nasi eksperci dokładnie analizują aplikacje pod kątem różnych kryteriów
2. Kontakt:
Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami, aby lepiej ich poznać
3. Wywiady
Łączymy różne sposoby prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych w zależności od stanowiska
4. Oferta
Składamy ofertę osobie, która według nas najlepiej pasuje

Na koniec każdej rekrutacji kandydaci mają możliwość wypełnienia anonimowej ankiety, w której mogą ocenić jej jakoś, a tym samym pomóc nam ulepszać jakość świadczonych usług i obsługi procesów.

Warotści

W naszej organizacji wartości stanowią nie tylko podstawę biznesową, ale także są aspektem kierującym naszymi działaniami wewnętrznymi. Za słowami kryją się nasze poglądy, nasze potrzeby i nasza niepowtarzalna atmosfera.

Odwaga
Działamy w konkurencyjnym środowisku i czasami jest to ryzykowne. Odważni ludzie to nieustraszeni przywódcy, którzy nie boja się porażki i są w stanie przyznać się do niej, jeśli do niej dojdzie.  Istotna jest zdolność do dokonywania trudnych wyborów i przekraczania własnych barier.

Ambicja
Niezwykli ludzie nie lubią zwykłych celów. Doceniamy tych, którzy potrafią myśleć wielkoskalowo i zawsze dążą do najtrudniejszych celów, którzy wierzą, że liczy się tylko pierwsze miejsce. Lubimy otaczać się ambitnymi ludźmi, ponieważ to oni tworzą najbardziej produktywne i inspirujące środowisko pracy.

Zdolność do adaptacji

W dzisiejszych czasach nie jest ważne jak dużo wiesz, ale jak szybko się uczysz. Świat dookoła nas zmienia się szybciej, niż kiedykolwiek. Adaptacja polega na ciągłym uczeniu się i zdolności szybkiego dostosowywania się do sytuacji. Jesteśmy reformatorami. Stale ewoluujemy i zmieniamy naszą firmę. I zawsze tak będzie.

Ciekawość
Jesteśmy odkrywcami. Uwielbiamy sterować po niezbadanych wodach. Ciekawość polega na wypróbowaniu różnych biznesów i odkrywaniu niewiadomych. Zawsze będzie inna branża, kolejna przygoda i następny świetny pomysł, którego warto spróbować. Kopiemy głębiej, zawsze patrzymy pod różnymi kątami. Nigdy nie przestajemy się uczyć.

Kreatywność
W dzisiejszych czasach trudno jest konkurować w wielu branżach przy użyciu konwencjonalnych i sprawdzonych metod. Kreatywność polega na pomysłach i nieszablonowym myśleniu. To wrodzony dar, który uważamy za podwaliny innowacji. Bardzo cenimy ludzi o otwartych umysłach, którzy widzą szerszą perspektywę. Wyobraźnia jest najważniejsza.

Wytrwałość
Droga do sukcesu jest zazwyczaj długa i wyboista. Spadamy wiele razy, gdy nią podążamy. Czasami musimy spróbować jeszcze raz i jeszcze raz. Wytrwałość polega na cierpliwości i ciężkiej pracy pomimo przeszkód i braku sukcesu. Tylko Ci, którzy są wystarczająco wytrwali mogą osiągać największe cele.

Nasze podstawy i komunikacja
Cenimy sobie bezpośrednią komunikację, przejrzyste zasady oraz częste i uczciwe przekazywanie informacji zwrotnych i opinii. Nie lubimy budowania murów. Dlatego każdy członek zespołu ma możliwość anonimowo dzielić się swoimi spostrzeżeniami, poglądami, pomysłami, które później są wnikliwie analizowane, by w efekcie prowadzić do zmian i ulepszania naszej firmy w niemal każdym aspekcie.
Feedback i feedforward jest naszym zdaniem kluczowy dla satysfakcjonującego współfunkcjonowania firmy i pracownika. Wierzymy, że miejsce, w którym spędzasz 40h tygodniowo musi dawać spełnienie, bezpieczeństwo, ale też przyjaźń i pozytywne emocje. 

Cele działu HR

- Zapewnianie najbardziej dopasowanych do kultury organizacji kandydatów, poszukujących stabilnego i długofalowego zatrudnienia
- Dbanie o utrzymywanie niskiej fluktuacji kadr, dzięki doskonałej selekcji i weryfikacji kandydatów, przykładanie najwyższej wagi do utrzymania pracownika
- Prowadzenie regularnych anonimowych ankiet satysfakcji, oferowanie rożnych form wprowadzania inicjatyw oddolnych i pomysłów na innowacje i zmiany w organizacji
- Wdrażanie i ulepszanie szkoleń, warsztatów, programów rozwoju talentów
- Organizacja działań CSR oraz aktywności sportowych
- Budowanie wizerunku firmy, edukowanie rynku
- Kreowanie środowiska pracy przyjaznego dla zespołów

Paulina Węgierski, Office & Employer Branding Manager