ING BANK SA

Maja Chabińska - Rossakowska.jpgING Bank Śląski jest obecny na polskim rynku od 1989 roku, a od 1994 roku jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych. Jest jednym z największych banków w Polsce, którego oferta obejmuje produkty i usługi dla klientów indywidualnych, małych przedsiębiorców oraz duże podmioty gospodarcze. Na koniec 2017 roku bank obsługiwał ponad 4,5 mln klientów. Potrzeby klienta, jakość obsługi, innowacyjne produkty i usługi – to obszary, na których bank się skupia w swojej działalności i dzięki którym sukcesywnie wzmacnia swoją pozycję konkurencyjną.

Bank inspiruje klientów do podejmowania trafnych decyzji finansowych dostarczając narzędzia, dzięki którym bankowość staje się przyjazna i transparentna. Rozbudowana sieć oddziałów, bankomatów i wpłatomatów oraz nowoczesne kanały zdalnej obsługi, w tym bankowość internetowa i mobilna, zapewniają klientom dostęp do usług banku 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Grupa ING Banku Śląskiego S.A. jest organizacją, która szanuje Wartości ING: uczciwość, rozwagę i odpowiedzialność. To obietnica banku względem otoczenia. A wobec siebie nawzajem wszyscy pracownicy zobowiązują się stosować Zachowania ING (podejmujesz inicjatywę i działasz skutecznie, pomagasz innym osiągać sukcesy, jesteś zawsze o krok do przodu).

Więcej informacji na https://www.ingbank.pl/o-banku

Maja Chabińska-Rossakowska, Executive HR Director