Carrefour Polska

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i jednym z największych detalistów na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience. Carrefour jest także właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową naszych sklepów uzupełniają stacje paliw. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu, która zakłada harmonijny rozwój, w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.

Strategia HR

Polityka Zarządzania Różnorodnością w Carrefour Polska

Justyna OrzelW sercu naszej polityki personalnej znajduje się świadome zarządzanie różnorodnością. Carrefour, jako pierwsza z sieci handlowych w Polsce, podpisała w 2013 roku Międzynarodową Kartę Różnorodności, potwierdzając tym samym swoje zaangażowanie na rzecz szerzenia idei równouprawnienia, dialogu międzypokoleniowego oraz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych.

W Carrefour dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić jednakowe traktowanie kobiet i mężczyzn, gwarantując im równe szanse rozwoju zawodowego.  Obecnie 65% stanowisk menadżerskich i kierowniczych jest zajmowanych przez kobiety.  Według nas, równouprawnienie to także wolny od wszelkich form dyskryminacji, proces rekrutacyjny.

Jesteśmy pionierem w aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych. Obecnie zatrudniamy ponad 800 osób niepełnosprawnych na różnych stanowiskach pracy. Staramy się w ten sposób przełamywać bariery społeczne  oraz budować efektywne i  zróżnicowane zespoły.

Będąc firmą międzynarodową i multiformatową wspieramy rozwój naszych pracowników, na każdym szczeblu ich kariery. Awanse naszych pracowników nadają firmie odpowiednią dynamikę, dlatego też przywiązujemy dużą role do wewnętrznej promocji, która w skali całej firmy wynosi obecnie 69%.

W Carrefour wierzymy, że siłą firmy są ludzie, bo tylko dzięki ich motywacji, zaangażowaniu oraz profesjonalizmowi, spełniamy oczekiwania naszych klientów i budujemy pozytywny wizerunek firmy.

Jesteśmy również niezwykle dumni, że drugi raz z rzędu zostaliśmy nagrodzeni prestiżowym tytułem „Solidny Pracodawca”.

Justyna Orzeł, Dyrektor Zasobów Ludzkich w Carrefour Polska