Head Of Remote & Hybrid: gdzie szukać i jak kształcić specjalistów?

Na ostatnim- czwartym warsztacie w tym cyklu, znając już kulisy powstania funkcji HoRH, typowe dla niej zadania, a także kompetencje niezbędne na tym stanowisku, zastanowimy się wspólnie nad tym w jaki sposób można skutecznie obrać taką ścieżkę kariery i co jest do tego potrzebne.

O czym będziemy rozmawiać?

  • Jakie wcześniejsze doświadczenia zawodowe i stanowiska mogą być pomocne jako punkt startowy do objęcia takiej funkcji?
  • W jaki sposób (i z czego) można najefektywniej zdobyć brakujące kompetencje, wiedzę lub umiejętności aby być wykwalifikowanym HoRH?
  • Podsumowanie i omówienie wniosków z warsztatów

Zapraszamy do wspólnego projektu, w którym na warsztat weźmiemy nowe kompetencje i nowe tematy, które trafiły pod skrzydła HR w związku z pracą zdalną i hybrydową. Cykl czterech warsztatów poprowadzi Zuzanna Przybyła, właścicielka firmy World Is Your Office i inicjatorka Szkoły Liderów Zdalnej Transformacji. Efektem projektu będzie określenie zakresu odpowiedzialności i kompetencji na stanowisku Head of Remote&Hybrid. Poprzednie odcinki znajdziecie w bazie wiedzy PSZK.

 

zuzannaprzybylaZuzanna Przybyła

Ekspertka pracy zdalnej i hybrydowej - zajmuje się tą tematyką zawodowo od 2016 roku. Właścicielka firmy doradczo- szkoleniowej World Is Your Office, inicjatorka Szkoły Liderów Zdalnej Transformacji. Trenerka, mentorka zespołów rozproszonych, konsultantka z doświadczeniem w środowisku korporacyjnym, MŚP i startupowym. 

W swojej pracy doradczej, mentorskiej i trenerskiej miała przyjemność pracować z ponad 70 zespołami  i firmami, zarówno całkowicie stacjonarnymi jak i w pełni zdalnymi, z różnorodnych branż, krajów, w obszarach takich jak: komunikacja, procesy, onboarding, rekrutacja, produktywność zespołowa. 

Sama lub z zespołem zrealizowała różnorodne projekty dla Klientów takich jak Google, Play, Alior Bank, BNP Paribas, MediaExpert, Knauf, Budimex SA, Philip Morris, WSB we Wrocławiu, Metapack, MakerDao. 

data:
2022-05-09
czas:
14:00-15:00
miejsce:
Webinar

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl