Na ostatnim- czwartym warsztacie w tym cyklu, znając już kulisy powstania funkcji HoRH, typowe dla niej zadania, a także kompetencje niezbędne na tym stanowisku, zastanowimy się wspólnie nad tym w jaki sposób można skutecznie obrać taką ścieżkę kariery i co jest do tego potrzebne.
Zapraszamy do wspólnego projektu, w którym na warsztat weźmiemy nowe kompetencje i nowe tematy, które trafiły pod skrzydła HR w związku z pracą zdalną i hybrydową. Cykl czterech warsztatów poprowadzi Zuzanna Przybyła, właścicielka firmy World Is Your Office i inicjatorka Szkoły Liderów Zdalnej Transformacji. Efektem projektu będzie określenie zakresu odpowiedzialności i kompetencji na stanowisku Head of Remote&Hybrid. Poprzednie odcinki znajdziecie w bazie wiedzy PSZK.
Ekspertka pracy zdalnej i hybrydowej - zajmuje się tą tematyką zawodowo od 2016 roku. Właścicielka firmy doradczo- szkoleniowej World Is Your Office, inicjatorka Szkoły Liderów Zdalnej Transformacji. Trenerka, mentorka zespołów rozproszonych, konsultantka z doświadczeniem w środowisku korporacyjnym, MŚP i startupowym.
W swojej pracy doradczej, mentorskiej i trenerskiej miała przyjemność pracować z ponad 70 zespołami i firmami, zarówno całkowicie stacjonarnymi jak i w pełni zdalnymi, z różnorodnych branż, krajów, w obszarach takich jak: komunikacja, procesy, onboarding, rekrutacja, produktywność zespołowa.
Sama lub z zespołem zrealizowała różnorodne projekty dla Klientów takich jak Google, Play, Alior Bank, BNP Paribas, MediaExpert, Knauf, Budimex SA, Philip Morris, WSB we Wrocławiu, Metapack, MakerDao.
Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.
Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka
Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.