Employee Advocacy - case study w Philip Morris

O czym będziemy rozmawiać?

  • Czym jest Employee Advocacy?
  • Na szym skupiać się w Employee Advocacy – co daje pracownikom i pracodawcy?
  • Employee Advocacy, a pozyskiwanie talentów i budowanie wizerunku pracodawcy?
  • Jak mierzyć Employee Advocacy?
  • Jak wygląda program w PMI?

 

Martyna Skalska WarszawaMartyna Skalska
Talent Acq.& Employer Branding Executive

Swoją przygodę w HR zaczęła 10 lat temu pracując w agencji rekrutacyjnej, by następnie w 2017 r. dołączyć do działu rekrutacji w Philip Morris Polska Distribution i być odpowiedzialną za pozyskiwanie talentów do zmieniającej się organizacji komercyjnej. Obecnie jako Talent Acquisition & Employer Branding Executive wspiera budowanie candidate experience w procesach rekrutacyjnych, employee advocacy i koordynuje aktywności employer brandingowe w Philip Morris Polska S.A. i Philip Morris Polska Distribution Sp. z o.o. Prywatnie lubi biegać, grać w planszówki i spacerować po dzielnicach Warszawy.

data:
2022-02-09
czas:
11:00-12:00
miejsce:
Webinar

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl