Struktura organizacyjna zespołu Idealnego HR BP

Zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu droga do Idealnego HR BP. Będzie to dyskusja na temat organizacji działu HR, ze szczególnym uwzględnieniem zespołu HR Business Partnerów. Zastanowimy się, jakie umiejscowienie HR BP w strukturze organizacyjnej firmy daje najlepszą przestrzeń do rozwoju efektywnego HR Business Partneringu, a także jakie w ogóle modele organizacji HR BP występują w firmach na polskim rynku pracy.

O czym będziemy rozmawiać?

  • jak projektować efektywne struktury zespołu HR BP?
  • ilu HR BP w zespole? a ilu menedżerów i ilu pracowników na jednego HR BP?
  • czy HR BP ma swój zespół?
  • jak dzielić pracę między HR BP a specjalistów HR?

 

nataliadernowskaprawidloweNatalia Dernowska, Senior HR Business Partner w firmie farmaceutycznej, doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu w dziedzinie nauk o zarządzaniu, specjalizacja HR Business Partnering. Zawodowo, jak i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim, w szczególności w obszarze motywowania, oceny pracowniczej i rozwoju kompetencji. W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi badania na temat roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka publikacji o tematyce HR. 

 

data:
2021-11-18
czas:
11:00-12:00
miejsce:
Webinar

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl