Exit Interview – Day One

Pomysł zgłosiła Agnieszka Florczyk, Junior HR Business Partner w SCS Expert, która jest moderatorem i gospodarzem tego projektu. Chcemy pochylić się nad rozmowami z tymi, którzy odchodzą z naszych organizacji.

  • Jak prowadzić exit interview?
  • Jaką te rozmowy mogą mieć wartość dla pracodawcy?
  • Jaką mają wartość dla odchodzących pracowników?

Exit Interview - Day One odbędzie się 24 czerwca. Day Two - 17 września. Day One to trzy wspaniałe prelegentki i praktyczny one-pager w postaci listy pytań, które warto zadawać podczas exit interview i tych, których zdecydowanie zadawać nie warto. Swoimi doświadczeniami podzielą się Kamila Rogowska, Karolina Ignyś i Magdalena Hipsz.

Jesteś HRowcem, albo menedżerem zarządzającym zespołem? Ten projekt jest dla Ciebie! Zgłoś się na Exit Interview - Day One, 24 czerwca.

 

Program Exit Interview – Day One, 24 czerwca

Godz. 10.00-10.45 Kamila Rogowska

Rozmowa na wyjściu z organizacji jako element Kultury firmy

  • Exit Interview - Ostatni przystanek "Employee Journey"
  • Korzyści dla pracownika
  • Korzyści dla pracodawcy
  • Jak tego nie robić ;)

Godz. 11.00-11.45 Magdalena Hipsz

Offboarding w nowoczesnym banku z wiekową tradycją

  • Rozstanie z pracownikiem krok po kroku
  • Po co nam Exit Interview?
  • Koło Seniora BGK

Godz. 12.00-12.45 Karolina Ignyś

Exit interview - "nic na siłę, wszystko młotkiem"

  • Czym jest a czym być nie powinno spotkanie "Exit interview"?
  • Dbasz o candidate experience? a czemu nie zadbać o employee experience? - jaka wartość płynie ze spotkań exit interview?
  • Kto powinien przeprowadzać spotkanie exit interview?
  • Praktyczne wskazówki co może zadziałać, a co niekoniecznie

 

 

Kamila Rogowska 17Kamila Rogowska

Na co dzień pracuję z Kulturą Organizacji, buduję i wdrażam Strategie HR,  projektuję tzw. Employee Journey.
Jestem coachem i mentorem dla współpracowników. W mojej pracy przyświeca mi idea zwinności i przywództwa służebnego.
Wraz ze swoimi partnerami biznesowymi zmieniam środowisko pracy tak, aby w jak największym stopniu wspierało organizację w realizacji założonych celów biznesowych.
Miałam przyjemność wspierać w ramach budowania profesjonalnej praktyki Zarządzania Kapitałem Ludzkim organizacje z różnych branż (Produkcja, BPO, SSC, IT) zatrudniające od 250 do 2500 osób.

Prywatnie jestem fanką filozofii stoickiej, medytacji i minimalizmu. Moje główne wartości to szacunek do otaczającego świata i pokora.

W wolnych chwilach szlifuję swoje umiejętności kaligraficzne i ... śpię;)

 

Karolina IgnyKarolina Ignyś

Karolina Ignyś z zawodu pedagog, a od przeszło 10 lat "sercem i rozumem" związana z branżą HR. Na przestrzeni tych lat doświadczyła zarządzania projektami HRowymi różnej maści, odkryła tajniki masowych rekrutacji, nieustannie zgłębiając wiedzę z obszaru HRu miękkiego. Szerokie doświadczenie z dziedziny HR pozwoliło wyłonić te obszary, które są jej szczególnie bliskie, a mianowicie: nasze style osobowości (certyfikacja DISC 3d), our well-being, motywacja, rozwój talentów i zespołów, implementacje systemów, a przede wszystkim leadership. Aktualnie pierwszy i jedyny Head of People & Culture w rozwijającym się startupie - yourKAYA. Karolina bardzo ceni otwartość umysłu oraz dzielenie się wiedzą, dlatego gościnnie jest także wykładowcą akademickim oraz partnerem w Growth Advisors.

 

Magda GranatMagdalena Hipsz

Absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji w agencjach headhuntingowych w Polsce oraz UK a także w działach HR w wielkiej czwórce (PWC), banku (Citibank) oraz HR konsultingu i shared service (Mercer & MMC). W BGK od czerwca 2019 współuczestniczy w budowaniu wizerunku pracodawcy, realizacji procesów rekrutacji, procesach exit i outplacement.

 

 

AFlorczykAgnieszka Florczyk

Posiada kilkuletnie doświadczenie w HR (głównie w prowadzeniu rekrutacji, programach stażowych, komunikacji wewnętrznej, ale również w rozliczaniu wynagrodzeń i benefitów). Od zawsze chętnie poznawała nowe obszary, które kryje w sobie HR. Wyznaje zasadę, że od każdego można się czegoś nauczyć. Obecnie rozwija się w stosunkowo małej firmie, gdzie wiele procesów może tworzyć od zera. To jej pomysłem była organizacja spotkania o tematyce Exit Interview, którego sama doświadczyła jako odchodzący pracownik, ale nigdy nie była po tej drugiej stronie. :)

 

data:
2021-06-24
czas:
10:00-12:45
miejsce:
Webinar

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl