Pomysł zgłosiła Agnieszka Florczyk, Junior HR Business Partner w SCS Expert, która jest moderatorem i gospodarzem tego projektu. Chcemy pochylić się nad rozmowami z tymi, którzy odchodzą z naszych organizacji.
Exit Interview - Day One odbędzie się 24 czerwca. Day Two - 17 września. Day One to trzy wspaniałe prelegentki i praktyczny one-pager w postaci listy pytań, które warto zadawać podczas exit interview i tych, których zdecydowanie zadawać nie warto. Swoimi doświadczeniami podzielą się Kamila Rogowska, Karolina Ignyś i Magdalena Hipsz.
Jesteś HRowcem, albo menedżerem zarządzającym zespołem? Ten projekt jest dla Ciebie! Zgłoś się na Exit Interview - Day One, 24 czerwca.
Program Exit Interview – Day One, 24 czerwca
Godz. 10.00-10.45 Kamila Rogowska
Godz. 11.00-11.45 Magdalena Hipsz
Godz. 12.00-12.45 Karolina Ignyś
Na co dzień pracuję z Kulturą Organizacji, buduję i wdrażam Strategie HR, projektuję tzw. Employee Journey.
Jestem coachem i mentorem dla współpracowników. W mojej pracy przyświeca mi idea zwinności i przywództwa służebnego.
Wraz ze swoimi partnerami biznesowymi zmieniam środowisko pracy tak, aby w jak największym stopniu wspierało organizację w realizacji założonych celów biznesowych.
Miałam przyjemność wspierać w ramach budowania profesjonalnej praktyki Zarządzania Kapitałem Ludzkim organizacje z różnych branż (Produkcja, BPO, SSC, IT) zatrudniające od 250 do 2500 osób.
Prywatnie jestem fanką filozofii stoickiej, medytacji i minimalizmu. Moje główne wartości to szacunek do otaczającego świata i pokora.
W wolnych chwilach szlifuję swoje umiejętności kaligraficzne i ... śpię;)
Karolina Ignyś z zawodu pedagog, a od przeszło 10 lat "sercem i rozumem" związana z branżą HR. Na przestrzeni tych lat doświadczyła zarządzania projektami HRowymi różnej maści, odkryła tajniki masowych rekrutacji, nieustannie zgłębiając wiedzę z obszaru HRu miękkiego. Szerokie doświadczenie z dziedziny HR pozwoliło wyłonić te obszary, które są jej szczególnie bliskie, a mianowicie: nasze style osobowości (certyfikacja DISC 3d), our well-being, motywacja, rozwój talentów i zespołów, implementacje systemów, a przede wszystkim leadership. Aktualnie pierwszy i jedyny Head of People & Culture w rozwijającym się startupie - yourKAYA. Karolina bardzo ceni otwartość umysłu oraz dzielenie się wiedzą, dlatego gościnnie jest także wykładowcą akademickim oraz partnerem w Growth Advisors.
Absolwentka Psychologii Społecznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji w agencjach headhuntingowych w Polsce oraz UK a także w działach HR w wielkiej czwórce (PWC), banku (Citibank) oraz HR konsultingu i shared service (Mercer & MMC). W BGK od czerwca 2019 współuczestniczy w budowaniu wizerunku pracodawcy, realizacji procesów rekrutacji, procesach exit i outplacement.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w HR (głównie w prowadzeniu rekrutacji, programach stażowych, komunikacji wewnętrznej, ale również w rozliczaniu wynagrodzeń i benefitów). Od zawsze chętnie poznawała nowe obszary, które kryje w sobie HR. Wyznaje zasadę, że od każdego można się czegoś nauczyć. Obecnie rozwija się w stosunkowo małej firmie, gdzie wiele procesów może tworzyć od zera. To jej pomysłem była organizacja spotkania o tematyce Exit Interview, którego sama doświadczyła jako odchodzący pracownik, ale nigdy nie była po tej drugiej stronie. :)
Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.
Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka
Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.