Budowanie zaangażowania i poczucia bezpieczeństwa poprzez działania w ramach programu Moje Ż podczas COVID

Spotkanie poprowadzą Pani Magdalena Nowak – Office manager, Pani Justyna Malinowska – Rekruter oraz Pani Agnieszka Górecka – Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń w Grupie Żywiec.

Case wyróżniony w Badaniu HR Najwyższej Jakości 2020.

O czym będziemy rozmawiać?

  • definicja programu Moje Ż (geneza i jak to się zmieniło podczas COVID)
  • działania podjęte przez organizację + badanie potrzeb
  • uczymy się na błędach – czyli wnioski

MagdanowakMagdalena Nowak – Office manager

Od wielu lat zarządza działami administracji biura oraz recepcjami w dużych firmach z branży Retail i FMCG. Główne obowiązki to szeroko pojęta administracja powierzchni biurowej, współpraca z dostawcami usług i towarów, wprowadzanie usprawnień. Ostatnim dużym projektem były:

  • wdrożenie w biurze procedur związanych z bezpieczeństwem i reżimem sanitarnym (COVID-19)
  • zmiana lokalizacji biura głównego w ramach którego odpowiadała za współpracę z developerem i przygotowanie projektu nowego biura, a także koordynowała proces przeprowadzki i zarządzanie zmianą.

justynamalinowskaJustyna Malinowska – Rekruter

Posiada blisko 10-cio letnie doświadczenie w obszarze HR, rekrutacji, employer brandingu i sprzedaży, zdobyte w polskich jak i międzynarodowych organizacjach. Jej pasją są ludzie, EB, zagadnienia motywacji, zaangażowania i rozwoju potencjału organizacji stanowią dla niej największe wyzywania i satysfakcję ze zrealizowanych projektów w tym obszarze. W każdym człowieku najbardziej intrygują ją jego niepowtarzalność, analizuje i rozumie problemy z jakimi na co dzień każdemu z nas przychodzi się mierzyć. Współtwórca kilku projektów realizowanych w Grupie Żywiec w programach wsparcia pracowników

agnieszkagoreckaAgnieszka Górecka – Kierownik Działu Rekrutacji i Szkoleń

Rozpoczęła pracę w Grupie Zywiec w lipcu 2014, obecnie jest Kierownikiem Rekrutacji i Rozwoju.  Wcześniej przez kilka lat pełniła rolę HR BP funkcji wspierających i komercyjnych. Wcześniej przez wiele lat pracowała w firmie Unilever zajmując stanowiska w obszarze ekspertyzy i HR BP. Agnieszka jest absolwentem Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, i studiów podyplomowych z obszaru HR. Poza pracą poświęca czas rodzinie. Lubi książki i aktywne spędzanie czasu.

 

data:
2021-04-07
czas:
11:00-12:00
miejsce:
Webinar

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl