Spotkanie poprowadzą Pani Agnieszka Szostek, Pani Agata Felczyńska-Fryś oraz Pani Kaja Ziębicka- Specjalistki ds. rekrutacji i mobilności wewnętrznej z mBank S.A.
O czym będziemy rozmawiać?
- Dlaczego zdecydowaliśmy się badać doświadczenia kandydata?
- Prezentacja wyników badania CX w 2020 r
- Nad czym pracowaliśmy, co zmieniliśmy w ciągu ostatnich 4 lat, by zwiększyć satysfakcję kandydatów z udziału w procesie rekrutacji do mBanku.
Na co dzień pracujemy z ludźmi i bardzo to lubimy :) znajdujemy talenty, pomagamy menedżerom realizując procesy rekrutacyjne na różne stanowiska w obszarze szeroko pojętej bankowości.
W mBanku największym zasobem są ludzie i tylko z nimi możemy zbudować najlepszą firmę i zrealizować najlepsze projekty, dlatego w codziennej pracy kładziemy nacisk na relacje, działania wzmacniające Candidate Experience, Employer Branding. Zajmujemy się warsztatami z budowania własnej marki i obecności na Linkedin. Prowadzimy projekty usprawniające naszą pracę m.in. onboarding. Bliskie jest nam dzielnie się wiedzą. Nasza misja w codziennych obowiązkach to nie wkurzać... Zachwycać... Gdziekolwiek...