#HRhelpinghand – czyli jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości zawodowej w dobie epidemii COVID-19
Spotkanie poprowadzi Pan Krzysztof Zawistowski - Z-ca Dyrektora ds. Kapitału Ludzkiego PL oraz Pani Anna Kopacz - Menedżer HR w Inter Cars S.A.
Case wyróżniony w Badnaniu HR Najwyższej Jakości 2020.
O czym będziemy rozmawiać?
- omówienie celu i założeń projektu
- znalezienie odpowiedzi jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości Covidowej
- „home office” jako powszechna forma pracy – jak dostosować się?
- komunikacja z pracownikami w inny sposób niż tylko poprzez wiadomości e-mail
- utworzenie jednego miejsca zawierającego kompleksowo wszystko, co dotyczy organizacji pracy, procedur, poradników, zasad bezpieczeństwa i itd. w dobie COVID-19
- pomoc menedżerom – jak zarządzać rozproszonym zespołem
- jak zintegrować zarówno zespół, i wszystkich pracowników.
data:
2021-02-02
czas:
11:00-12:00
miejsce:
Webinar
zgłoś udział
Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.
Dodaj wydarzenie do Google Calendar
Dodaj wydarzenie do Outlooka