#HRhelpinghand – czyli jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości zawodowej w dobie epidemii COVID-19

Spotkanie poprowadzi Pan Krzysztof Zawistowski - Z-ca Dyrektora ds. Kapitału Ludzkiego PL oraz Pani Anna Kopacz - Menedżer HR w Inter Cars S.A.

Case wyróżniony w Badnaniu HR Najwyższej Jakości 2020.

O czym będziemy rozmawiać?

  • omówienie celu i założeń projektu
  • znalezienie odpowiedzi jak odnaleźć się w nowej rzeczywistości Covidowej
  • „home office” jako powszechna forma pracy – jak dostosować się?
  • komunikacja z pracownikami w inny sposób niż tylko poprzez wiadomości e-mail
  • utworzenie jednego miejsca zawierającego kompleksowo wszystko, co dotyczy organizacji pracy, procedur, poradników, zasad bezpieczeństwa i itd. w dobie COVID-19
  • pomoc menedżerom – jak zarządzać rozproszonym zespołem
  • jak zintegrować zarówno zespół, i wszystkich pracowników.
data:
2021-02-02
czas:
11:00-12:00
miejsce:
Webinar

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl