Łączymy kropki... czyli o tym jak udaje się integrować oraz motywować pracowników blue i white collars do wspólnego budowania marki pracodawcy

 
Case study programu ambasadorskiego Biedronki #WeBiedronka

 

O czym będziemy rozmawiać?

  • Najlepszą i najbardziej wiarygodną reklamą Twojej firmy są Twoi pracownicy – mit czy hit?
  • Kogo i dlaczego zaprosiliśmy do tworzenia programu ambasadorskiego? O tym dlaczego warto inwestować w EA
  • Jak integrowaliśmy i motywowaliśmy się do działania nawet w czasach offline? Nasze sposoby na wzmacnianie relacji w grupie ambasadorskiej
  • O naszym sukcesie w liczbach. Rady Biedronki odnoście prowadzenia programu ambasadorskiego

 

 

Weronika SikoraWeronika Sikora

Specjalistka ds. Budowania Wizerunku Pracodawcy, Biedronka, JMP S.A. 

Jest związana z Biedronką od ponad 5 lat. Swoje pierwsze kroki biedronkowe stawiała na pokładzie Marketingu Operacyjnego. Od lutego bieżącego roku rozwija się w dziale Employer Brandingu. Na co dzień zajmuje się szeroko pojętym marketingiem rekrutacyjnym, zarządza mediami społecznościowymi oraz koordynuje program ambasadorski #WeBiedronka.

 

 

 

data:
2022-11-29
czas:
11.00-12.00
miejsce:
Webinar
Partner

zgłoś udział

Webinary odbywają się na platformie Clickmeeting, która nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania – wystarczy otworzyć link w przeglądarce. Można również skorzystać z aplikacji na android i iOS.

Dodaj wydarzenie do Google Calendar Dodaj wydarzenie do Outlooka

Przegapiłeś webinar?

 

Nic nie szkodzi – nagranie znajdziesz w bazie wiedzy na stronie PSZK w strefie logowania dla członków.

 

baza wiedzy

Chcesz otrzymywać newsletter
o sezonie #wiosnazHR2024?

 

zapisz się

Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami

ul. Lazurowa 13/27, 01-314 Warszawa

mail: kontakt [at] pszk.pl

Copyright & reżyseria PSZK.PL
Design Solmedia.pl